All activities Gift­ vouchers Blog About VisitLocals Become a guide Login
5 / 1 Reviews

Toby from Waltenschwil AG

Motivation
Because we want to be more present and celebrate ourselves as a band :-D. We also want to offer people an incredible experience :-) And to offer something to Switzerland as a cultural centre.
Hobbies
  • Music is our life. Live your dream & sex,drugs & rock n roll :-)
Languages
  • German
  • English
All activities

Toby All activities

Visitor whispering

5 / 1 Reviews

Toby

RockNight
Tim und Oliver from Schmitten
5
Aug 2023
Die RockNight mit Broken Fate war ein absolut böööses Erlebnis und wir können es nur weiterempfehlen!
Nach dem tollen Konzert konnten wir uns beim gemeinsamen Essen und anschliessendem Zocken noch besser kennenlernen.
Danke an Broken Fate für diesen unvergesslichen Abend!
Tim und Oliver